Cum se scrie un Best Seller – Monica Ramirez [recenzie]

monica ramirez carte noua

Dacă te bate gândul să te apuci să-ți ticluiești prima ta povestire ori roman, ori nu ești tocmai un novice, dar lucrurile nu ies așa cum ți-ai dori, înseamnă că ai nevoie de această carte, pentru a te pune pe făgașul cel bun. Dacă îți place să citești și să îți dai cu părerea despre cărți, dar ai impresia că ești cam haotic în modul în care faci aprecierile, ori ceva te deranjează la o anumită carte, dar nu știi exact ce, e timpul să o citești pe aceasta, vei ști unde să pui punctul pe I.

Cum se scrie un Best Seller, Tehnica americană de scriere creativă cu ajutorul căreia poți transforma o idee într-un roman de succes de Monica Ramirez este un îndrumător perfect pentru cei aflați la început de drum. Este rezumatul rezumatului a ceea ce ar învăța un elev al unor cursuri profesionale de Creative Writing. Dar totul este scris simplu și ușor, nu este cazul să vă impacientați la gândul unei cărți stufoase și greu de parcurs. Cu siguranță mulți scriitori începători și-ar îmbunătăți tehnica dacă ar apela la această carte sau una asemănătoare, dacă ea există (în afară de o culegere de exerciții de scriere creativă pentru copii, eu nu știu alta în limba română)

Mi-a plăcut felul în care a structurat capitolele, exemplele pe care le dă la fiecare pas, referirile la felul în care alți scriitori și-au conceput cărțile, iar povestirea de la sfârșit este un bonus bine venit.

Dacă nu plănuiești totuși să îți începi cariera de scriitor în viitorul prea apropiat, îți îmbogățești cultura generală, aceea esențială unui cititor de cursă lungă. Oricare ar fi cazul tău, este o lectură plăcută și utilă.

10 gânduri despre „Cum se scrie un Best Seller – Monica Ramirez [recenzie]